Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cara al sol

Výborně

Lze jenom doufat, že u nás nezačnou předčítat starou skotskou pohádku Král a jeho ovečka. ;-)

0/0
29.7.2009 23:09

wandering star

Re: Výborně

To zatím není v edičním plánu, teď se připravuje Král, král a princátko, potom Král a sličný panošík. Ale žádný strach, dojde i na ovečku.

0/0
29.7.2009 23:33

kion123

Re: Výborně

Jo to je fakt zvrácenost, vydávat to za příklad hodný následování a normu pro většinovou společnost.

Ten Holanďan, co to napsal musel být magor.

0/0
30.7.2009 8:48

EWCZ+

Re: Výborně

A nevite, jak autor te pohadky pojednal naslednictvi? Uvazime-li, jak dulezity byl zrovna tento biologicky aspekt kralovskeho svazku- co kvuli tomu podnikal treba takovy Jindrich VIII. Absence legitimniho dedice trunu uvrhla cele staty do mnohaletych rozbroju a ekonomickych katastrof.

Takze jak to poresil autor Prince a prince?

0/0
4.8.2009 18:31

Jirka1938

Nemuzeme si nechat rozvratit spolecnost homosexualy

Co znamena ale nesmysl na konci clanku o zamezeni koureni v restauracich?

0/0
29.7.2009 20:19

Terrurek

Re: Nemuzeme si nechat rozvratit spolecnost homosexualy

:)) to je tam k zamysleni, nic pro tebe

0/0
29.7.2009 21:31

wandering star

Litva = náš vzor

Karma.

0/0
29.7.2009 18:31

Lanta2004

Matláte dohromady hrušky s jablky

Akce typu Gay pride v relativně tolerantní a vyspělé západní Evropě mají naprosto jiné poselství než akce na podporu homosexuálů v netolerantní a svým způsobem morálně zaostalé části bývalého východního bloku.

Zatímco na "západě" jde dnes už výhradně o zábavu a exhibicionismus což se mě osobně celkem hnusí a na takové akce by mě ač jsem homosexuál nikdo nedostal,tak naopak na "východě" či at je po vašem na "severovýchodě" Evropy jde homosexuálům  mnohdy ještě o to odstranit diskriminaci vůči majoritní společnosti.Jde o to aby homosexuálové pro svou orientaci nebyli vyhazováni ze zaměstnání,aby nezůstali po smrti svého živ. partnera na ulici bez prostředků,aby měli nárok na informace o zdrav. stavu partnera v případě nemoci či úrazu a pod.V tomto případě akce plně chápu a podporuji je.Kdyby u nás nebylo možné uzavírat RP a kdyby nebyla společnost vůči nám tolerantní,pak bych vyšel do ulic taky.Dnes už ale nemám potřebu.Tedy pokud se situace nezhorší( a já doufám že ne)

0/0
29.7.2009 18:12

Lanta2004

Re: Matláte dohromady hrušky s jablky

Mimochodem at se dnes Hromada chová jak se chová a at je zvým zjevem jaký je - je to člověk,který se velmi zásadně zasadil a svou prací přispěl k tomu,že u nás homosexuálové mají alepon podobná práva jaké má heterosexuální majorita.Za to mu od nás patři velký dík a uznání

0/0
29.7.2009 18:15

ruzovy.svetr

Re: Matláte dohromady hrušky s jablky

Jaké právo ti ještě chybí? Řeči o vyhazování ze zaměstnání jsou kecy. Určitě jdi vyletěl pro neschopnost. Vyhodit někoho z práce za to že je buzna, nešlo už před zaváděním vašich nadpráv! Jediné co se Hromadovi povedlo, je mimo vlastního koryta to, že vyvolal vůči vám nenávist. Tak mu ještě jednou poděkuj.:-P

0/0
30.7.2009 8:35

Lanta2004

Re: Matláte dohromady hrušky s jablky

Pokud bys četl pozorně,pak by ti neuniklo,to že píšu,že v současnosti už nemám potřebu nikde za nic demonstrovat.V současnosti mi prostě už nic nechybí.V minulosti tomu tak ale nebylo a Hromada přispěl velkou měrou k tomu,že se povedlo zavést velmi potřebný a vítaný institut Registrovaného partnerství.

A k tomu závěru s tím,že nebylo možné vyhodit ze zaměstnání člověka pro jeho orientaci se jen směju.samozřejmě,že to možné bylo a také k tomu docházelo a v mnoha zemích  dochází i dnes.

0/0
30.7.2009 13:00

Godfrey

Re: Matláte dohromady hrušky s jablky

Já si osobně nemyslím, že by někoho diskriminovala neexistence institutu registrovaného partnerství. V naší společnosti mají všichni stejná práva, ale pokud si někdo začne hrát na ukřivděnou menšinu, které všichni ubližují (případně někdo, kdo si osobuje mluvit za všechny její příslušníky), logicky tím ostatní popudí. Tím neříkám, že je litevský zákon správný, je samozřejmě z principu špatný jako všechny podobné zákony v jakékoliv zemi (viz mé ostatní články o svobodě slova). Ten článek je spíš o tom, že ten zákon by se pravděpodobně neobjevil, nebýt těch přehnaných aktivit EU. Vidím to tak, že existoval nějaký status quo, který vyhovoval, ale tlak na jeho posunutí jedním směrem byl tak velký, že nešel dlouhodobě udržet, a tak jej posunuli opačným směrem, aby se pojistili.

0/0
30.7.2009 13:31

Lanta2004

Re: Matláte dohromady hrušky s jablky

Musím bohužel konstatovat,že absolutně nevíte o čem píšete.

Možná to nemá smysl,ale zkusím vás vyvést z omylu.Představte si,že žijete se s vým partnerem celý život.Partnerovi se stane úraz a vy bez RP nemáte na nic právo.nemáte právo na informace o zdravotním stavu partnera,nemáte právo na to abyste mohl za pratnera vyřídit běžné úřední úkony,která je potřeba při chodu společné domácnosti zařídit.Představte si,že dojde k nejhoršímu a partner zemře.I když jste strávil po jeho boku celý život,i když jste společně s partnerem zařídil dům či byt,tak nemáte na nic z toho co je doma a na co nemáte prokazatelně paragon a vaše jméno sebemenší nárok.Pokud má partner příbuzné( a to i ty s kterými se nestýká) tak vše dostanou oni a vy nic.Závětí nic nevyřešíte,nebot i v tom případě mají vždy přednost příbuzní a na vás nezbyde takřka nic.V pořádku?Možná pro vás.Já tohle ale neberu

0/0
30.7.2009 13:42

Godfrey

Re: Matláte dohromady hrušky s jablky

Měl jsem za to, že většinu těchto záležitostí je možno vyřešit smluvně, je možné, že se mýlím. Nicméně u nás už RP prošlo, takže není co řešit.

Děkuji za Vaše příspěvky.

0/0
1.8.2009 12:42

LJK

skvělý blábol...

Nevím, jestli je pisatel obdivovatelem padesátých let - když se to snaží svým pravopisem a myšlením naznačit. Taky nevím, jestli nějakým organsacím závidí, že se jim podařilo získat prostředky od Unie. Každý je hrdý na něco a nevidím důvod, proč zakazovat něco, co nikomu neškodí. Taky nemám rád smrad z výfuků, ale Grand Prix v Brně bych kvůli tomu nezakazoval. Jen si tak říkám, jestli pisatel tohoto blogu nemá doma pod polštářem ušitých pár "úchyláckých" homo časáčků, nad kterými si tajně v noci krotí své skryté vášně - protože u těchhle rádobynormálů mi vždy připadá, že nejlepší obrana je útok - tzn. pokud útočím já, nebude útočeno na mě ;-D ... ale vidím, že článeček o "normálnosti" opět vyvolal spoustu pozitivních reakcí - takže nebudu kazit zábavu... ;-)

0/0
29.7.2009 17:40

Godfrey

Re: skvělý blábol...

Já ten zákaz nikde neobhajuji, ale asi nejste s to do textu tak dalece proniknout.

0/0
29.7.2009 18:48

wellbload

Souhlasím částečně

Taky si myslím, že gay aktivisté prokazují homosexuálům medvědí službu a počítám, že homosexuálové sami o tenhle typ zviditelňování a "prosazování svých práv" příliš nestojí. Nehledě na to, že gay pride akce jsou naprosto importovanou záležitostí a zvlášť ve zdejších končinách, kde se jakákoli angažovanost nenosí, působí proto několikanásobně víc exoticky a zbytečně konfrontačně a agresivně. Pokud v tom někdo ale vidí smysl, tak budiž.

Na druhou stranu ten litevský předpis mi už přijde zbytečně paranoidní.

0/0
29.7.2009 16:49

Terrurek

Re: Souhlasím částečně

nemyslim si ze clovek v kozenym oblecku ala Mr.Slave patri na ulici a ze by u nej maminka mela rikat svymu diteti: "to je normalni" protoze to normalni neni... normalni je to doma v soukromy.

0/0
29.7.2009 16:53

Godfrey

Re: Souhlasím částečně

Samozřejmě, ten litevský předpis omezuje svobodu slova, na druhou stranu je pokrytecké to v Litvě kritisovat, ale doma to schvalovat (propagace hnutí, zpochybňování šoa etc.) jako potřebné.

0/0
29.7.2009 16:57

kion123

Přesně!!!

Karma.

Je vidět, že v Litvě si zachovali zdravý rozumR^

0/0
29.7.2009 16:49

Martin V

Re: Přesně!!!

Alespoň někde, jsem rád, že existuje země kam emigrovat :-)

0/0
29.7.2009 21:06

Terrurek

amen

karma

0/0
29.7.2009 16:16



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.