Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

motýl bombardér lajt

to ví

každej, že jakl není hájek. co radši nikdo neví je, že jakl je rocker. a jako rocker mlčí k rockovému odsudku ruského soudu PUSSY RIOT rockově sedět dva rocky za názor. asi z moskvy nedodali rockový manuál. :-(

+2/0
21.8.2012 1:06

kaktusak

"Demokratický kapitalismus" ve 20. století opakovaně selhal.

Pokud se Jakl chce zamýšlet nad příčinami, je to pozitivní zpráva. Možná se dobere poznání, že hlavní příčina tkví v samotné podstatě kapitalismu.

0/0
20.8.2012 23:16

Lobo - obchodník s mozky

To není,

taky za to má malé bezvýznamné plus:-P

0/0
20.8.2012 18:46

uumaa

Jakl nebo Hájek?

Prašť jako uhoď.Rv

+2/0
20.8.2012 18:32

holkazhane

Nesdílím vaše nadšení pro Jakla,

ale je každého věc, pro koho mu bije srdce. Klausem počínaje a jeho suitou konče je to pro mě jedna banda. Občasné výroky Hájka nebo Jakla si umím zpracovat i bez vašeho překladu. Spoustě lidí jste jistě udělal radost a my, kteří je prostě rádi nemáme je nebudeme mít rádi i nadále.

+2/0
20.8.2012 18:04

pedro14

drahy pane dekujeme ze jste nam jakla prelozil do cestiny

budete v tom pokracovat?

+1/0
20.8.2012 17:19

Petr z Bologni II.

...

Dobry clanek R^!

+2/0
20.8.2012 12:02

Petr4905

Máte naprostou pravdu,

ale vykládejte to lidem v médiích, kteří to dělají záměrně (slouží svým zájmům) a hlupákům (užitečným idiotům), kteří to papouškují.

+8/0
20.8.2012 11:50

Petr z Bologni II.

Re: Máte naprostou pravdu,

R^!

+1/0
20.8.2012 11:56

petrik 52

Re: Máte naprostou pravdu,

R^

0/0
20.8.2012 15:23

igamenir

Tak to jsou rozdíly a co shody?

Zajímavě popsané rozdíly obou. Ale aby byl článek objektivní a mohl ho někdo brát jako objektivní, měl by upřímně přiznat, v čem se s Hájkem shodují.

Pro mě je třeba podstatné, že Hájek je nejvýraznější postavou Akce D.O.S.T., a Jakl je signatářem. Z toho pro mě vyplývá, že Jakl souhlasí názory akce a tím i s Hájkovými názory.

+4/0
20.8.2012 11:35

Michal007

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

To je typická ukázka myšlení používaného mj. v 50. letech v mostrprocesech jako důkazy.

+4/0
20.8.2012 11:46

igamenir

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

Proč? Já neříkám nic proti panu Jaklovi, ale proti článku. Stačilo by, autor nedělal jednostrannou reklamu panu Jaklovi, ale začal třeba odstavcem, že sice v tomto a tamtom se shodují, ale že ve většině se jejich názory rozcházejí. Pak bych klidně dal článku karmu. Ale když to tam není, musím si to jít hledat sám, a budu pak víc přemýšlet, proč to v článku nebylo.

+1/0
20.8.2012 12:01

mbem

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

Článek totiž neměl za cíl srovnávat Jakla s Hájkem, i když by tomu nadpis mohl napovídat. Článek měl, podle mě, za cíl vyvrátit několik mýtů kolem pana Jakla, mezi kterými je kromě nacisty a odborníka na všechno i jakási záměna za pana Hájka.

0/0
20.8.2012 12:06

Michal007

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

Z toho, že Jakl je signatářem DOST, nevyplývá, že souhlasí s Hájkovými názory. Vraťte se do školy.

0/0
20.8.2012 20:06

Astaroth

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

Na rozdil od 50. let vsak dotycnym nic nehrozi, jedine to, ze nebudou zvoleni. Coz neni narok, ani pravo.

+2/0
20.8.2012 15:34

mbem

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

Zkuste si přečíst pár článků, nebo rozhovorů obou zmíněných. Ná základě toho si budete moci udělat o jejich názorech mnohem lepší představu, než když budete pouze sledovat, s kterým uskupením, nebo akcí se spojují jejich jména. ;-)

0/0
20.8.2012 11:52

Petr z Bologni II.

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

...marna snaha, neb kdo chce psa bit...

+1/0
20.8.2012 11:58

-palič-

Re: Tak to jsou rozdíly a co shody?

Z toho rozhodně nevyplývá, že by byli totožní, pouze si v mnohém rozumějí a současně si tolerují rozdíly. Naopak z vašeho příspěvku vyplývá, že uvažujete totalitně, na základě pouhé spekulace vyvozujete soudy. Bůh nás ochraňuj před podobnými intoši, co se potřebují zviditelnit.

0/0
20.8.2012 13:33

Ghost Dog

karma ..

.. no to je vážně škandál .. co teď budou ti pomotávači celé odpoledne dělat ;-D ..

.. a karma, velmi hezký článek R^

+1/0
20.8.2012 11:21

roman37e

Čím to asi tak bude?

Možná tím, že kandidátem na prezidenta je naprosto bezvýznamná nula kterou v podstatě nikdo nezná. :-)

+2/0
20.8.2012 10:52

Ghost Dog

Re: Čím to asi tak bude?

.. klídek, to vážně není o vás ..

+4/0
20.8.2012 11:22

neznámý pachatel

Re: Čím to asi tak bude?

Nula bezvýznamná není, zřejmě jste nepochopil poziční číselnou soustavu. A když vynecháme toto slovo - můžete mi jmenovat nějakého prezidentského kandidáta, který by nebyl bezvýznamný? Tedy aspoň dokud se tím prezidentem nestane.

+1/0
20.8.2012 11:25

jamijam

Pokud pan Hájek řekl: "Já z opice rozhodně nepocházím,“

tak nepopírá evoluční teorii. Člověk skutečně nepochází z opice tak jako opice nepochází z člověka.

Měli jen společného předka a ty dvě větve se asi před 4 mil. roky rozdělily (na tu člověčí a tu opičí)

Tož tak, jen v rámci upřesnění...;-D

+7/0
20.8.2012 10:39

neznámý pachatel

Re: Pokud pan Hájek řekl:

Jenže samotný pan Hájek se mylně domnívá, že těmito slovy evoluční teorii popírá, protože ji nepochopil.

+1/0
20.8.2012 11:32

hovn

Hájek určitě ne.

Detailně ho neznám - není to můj příbuzný ani soused, takže mohu sdělit pouze dojem z jeho osoby - štěkající zastydlý puberťák

+2/0
20.8.2012 10:30

Jan Ruzicka

Re: Hájek určitě ne.

...ten Váš nick - nomen omen?

+2/0
20.8.2012 10:44

hovn

Re: Hájek určitě ne.

Otestoval jste se - zřejmě nevíte co znamená nomen omen a nick už vůbec ne. Já vás do testování nenutil. Chytil jste se sám.

0/0
20.8.2012 11:08

Jan Ruzicka

Re: Hájek určitě ne.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Nomen_omen

http://cs.wikipedia.org/wiki/Nick

Je to tak prosté...

+1/0
20.8.2012 11:40

Petr z Bologni II.

Re: Hájek určitě ne.

To mate marny, blb zustane blbem, i kdyby cert na koze jel...

0/0
20.8.2012 12:00

hovn

Re: Hájek určitě ne.

Péťo z B, blb možná jsem, ale to už jsme pak učitě oba neb blbovi každý blbem.

0/0
20.8.2012 13:52

petrik 52

Re: Hájek určitě ne.

říkejte si co chcete, ale vyjadřujete se jako Hovn;-D

0/0
20.8.2012 15:14

hovn

Re: Hájek určitě ne.

Jene - muj nick. Ještě jednou - můj nick.

0/0
20.8.2012 15:14

dva mraky

to je samozřejmě smutné

Většina občanů má zakódované, že oba tito muži pronášejí podivné věci a tak se jim to často plete. Prostě zapadli v očích lidí do stejné škatulky. Ani jeden je ale zas tak nezjímá, aby si dali práci udělat si v tom pořádek.

+3/0
20.8.2012 10:22

NobodyWasHere

Re: to je samozřejmě smutné

nj, z Hradu lidi registrují jen Klause a Hájka (podle toho, jak velké titulky mají na titulní stránce Blesku). Tak nějak se nám ta demokracie transformovalal v blbokracii.

+2/0
20.8.2012 10:39

mbem

Re: to je samozřejmě smutné

Odborně se tomu, tuším, říká ochlokracie. :-P

+2/0
20.8.2012 10:44





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.