Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

809.KocuR

Pan Heger

by jistě rád zavedl přídělový systém potravin. Jedna státní firma starající se o všechny potraviny a vydávájící jídlo každému podle tabulkově stanovených "potřeb". Tuhle vizi zrealizoval Stalin na Ukrajině v roce 1932. Za rok fungování tohoto systému umřelo 1 až 3 miliony lidí hlady. Odhady mrtvých se různí, současná Ukrajina tento akt označila za genocidu.

Co se stalo? Inu stát potraviny shromáždil a úředník je s tichým souhlasem Stalina prodal pod rukou pryč. Soukromníkům zbylo jen to, co schovali před státním konfiskátorem. Jinak by mrtvých bylo mnohem víc.

0/0
4.10.2012 19:28

Jan Gutbayer

svoboda

Sedim ted v centru Drazdan. Zaparkoval jsem legalne za 30 Kc na cely vecer pred barem, ve kterem sedim, legalne kourim cigarillo... Jak to nejak hezky rict? Fck Heger

0/0
3.10.2012 19:54

raz

Brát na lehkou váhu to, co naznačil autor

by se nám nemuselo v budoucnu vyplatit. Měli bychom být velmi obezřetní kdykoliv na sebe stát chce převzít něco, co musí být ve výhradní rozhodovací pravomoci jednotlivce.A např.používat marihuanu patří do rozhodování jednotlivců a ne států!

U marihuany se jedná o primárně o lék podporující léčení a mírnění nepříjemných symptomů u řady onemocnění nebo zmírnění vedlejších účinků řady léčiv,především antikancerální chemoterapie a léčebného ozařování nádorů a potlačuje symptomy Parkinsonovy choroby,Alzheimerova syndromu,roztroušené sklerózy,tachykardie,anginy pectoris,migrény,insomnie,katalepsie,maniodeprese,epilepsie,anorexie,glaukomu.

U marihuany byla dokumentována pouze návykovost psychická – znamená to,že si konzument nemůže vybudovat návyk jako např.u cigaret a alkoholu a přesto fanatici typu Hegera podporují systém plošných zákazů i pěstování všech typů marihuany,kterým omezují potřebným pacientům možnost,aby ji legálně pro svoji léčbu získali a průběh své nemoci zmírnili.

+2/0
21.9.2012 16:33

antexio001

Máte pravdu, taky delší dobu považuji ministra Hegera za

zmateného člověka s komplexem spasitele světa. Bohužel jsme si ho zvolili (i mým hlasem, za což bych si nafackoval) a vytrpíme si to až do konce. Heger je prostě duší komunista skrytý za fasádou pravičáka, stejně jako většina TOP09.

+3/0
21.9.2012 12:17

Gaspard

Konopná korporace

Naši předci nám v pohádkách předali jednu moudrost: Na zlá pohádková stvoření (hastrman a spol.) platí namočený konopný provaz ;-)R^

0/0
21.9.2012 11:37

pavel kula

Kupte si kanystr metylalkoholu

(určitě se dá sehnat a bude levný) a ožerte se do němoty a do slepoty. Přece se nenecháte šikanovat od nějakého fašisty. :-)

+5/0
21.9.2012 11:14

Dita_1

Re: Kupte si kanystr metylalkoholu

;-DR^

0/0
21.9.2012 11:17

antexio001

Re: Kupte si kanystr metylalkoholu

když nechápou smysl psaného textu tak se aspoň neblamujou reakcí, ušetřej si ostudu, kula :-)

+9/0
21.9.2012 12:19

PeTaX

Re: Kupte si kanystr metylalkoholu

;-DR^

+1/0
21.9.2012 12:25

pavel kula

Re: Kupte si kanystr metylalkoholu

Tak se neblamuj, no:-)

0/0
21.9.2012 19:29

Dita_1

Nebude to zase nějakej Svobodnej?

;-D;-D

+3/0
21.9.2012 11:13

pavel kula

Re: Nebude to zase nějakej Svobodnej?

No dostal pochvalu od Matějky. To mnohé napovídá :-)

+2/0
21.9.2012 11:16

Zenový Mistr Pi- Tcha

Re: Nebude to zase nějakej Svobodnej?

Takže v čem nemá autor pravdu?

+6/0
21.9.2012 11:19

sůva z nudlí

Re: Nebude to zase nějakej Svobodnej?

Odpovědi se nedočkáte. Oni trollové nemají žádný názor, argumentace je pro ně pojem zcela neznámý.

+5/0
21.9.2012 15:49

Gaspard

Re: Nebude to zase nějakej Svobodnej?

Svobonej-Nesvobodnej. Hlavně - svobodnej!!

+1/0
21.9.2012 11:19

barman

Jste mladý...

...ale v hlavě to už máte pomotané. Rv Antikarma

+3/0
21.9.2012 11:00

František Matějka

Jste mladý...

... ale v hlavě to máte srovnané. R^ Karma.

+9/0
21.9.2012 10:44

Gmurr

Re: Jste mladý...

;-D;-D;-D

Tak tady uprimny smich. R^

jen at kouri a opije se tuzemakem do nemoty.............

0/0
21.9.2012 12:19

My.WinCleaner

Re: Jste mladý...

Ano, mozkové závity srovnané dohladka...

0/0
21.9.2012 14:37

.MichaL

takhle drsní dogmatici

umí být jen starci nad hrobem nebo mlíčňáci, co začali brát rozum a mají na něj patent (taky pěkné dogma, mrk:) Diskuzní postupy autora jsou fajn - když někdo předestře odlišnej myšlenkovej postup, tak ho označí za ovci, případně negramota a s těmi se přeci nediskutuje:)

+4/0
21.9.2012 10:23

Godfrey

Re: takhle drsní dogmatici

Kdy a kde?

0/0
21.9.2012 10:30

.MichaL

Re: takhle drsní dogmatici

reagoval tu dvakrát, v první reakci je ta ovce, v druhé obvinění z nepochopení textu, takže se to dá snadno dohledat.

0/0
21.9.2012 10:35

Godfrey

Re: takhle drsní dogmatici

Reagoval jsem tu jednou a to na vás. Teď reaguji podruhé.

+3/0
21.9.2012 10:43

.MichaL

Re: takhle drsní dogmatici

uff... pardon, nick ekopol se tu vyjadřoval tak suverénně, že jsem ho automaticky považoval za autora, tak sorry. Ale na té první půlce s dogmaty trvám:o)

0/0
21.9.2012 10:46

Alergik_new

:)))))

Je zajímavé, jak nemožnost je ožrat v hospodě tvrdým alkoholem, dokáže mnoho autorů donutit k vyplození takovýchto článků.8-o

+6/0
21.9.2012 10:18

Gaspard

Re: :)))))

Je zajímavé, že neschopnost prosadit se v kolektivu dokáže mnoho diskutujících donutit k vyplození takovýchto příspěvků v diskusi. ;-)

+2/0
21.9.2012 11:23

jafava

Nestydatý blázen? Hm, hm, to sedí!

+3/0
21.9.2012 10:16

Petr-liska

.

S některými částmi souhlasím,s celkovým vyzněním vůbec. Všichni se hlásí o své svobody.Svobody na všechno a za všechno(jakoukoli cenu).Ale málokdo si v tom honu za svými právy také uvědomuje,že každou svobodu také doprovází zodpovědnost.

+4/0
21.9.2012 9:48

Gaspard

Re: .

Zodpovědnost koho za co? Míchačů za použití metylu místo etylu? Konzumentů, že pijí alkohol? Zodpovědnost ministra zdravotnictví za to že míchači míchají nebo že konzumenti konzumují?

No hlavně že světový mír, že?;-€

+1/0
21.9.2012 11:26

kiv

Bohužel naprostá pravda

Zlo jen málokdy přichází ze dne na den, z hodimy na hodinu. Je to systém utahování šroubů a vaření žáby. Že většina lidu těmto krokům fandí a tleská je dáno  tím, že nejsou schopni nést za svůj život plnou odpovědnost. Dnes se raději moc nepřipomíná , že i ti Židé do Terezína šli z valné části dobrovolně jako ovce. A vetšina jejich sousedů s tím též souhlasila resp. brousila si zuby na jejich obchody, vily, byty ...

Bohužel nevidím nekrvavé cesty kterak tuto plíživě nastupující totalitu ( a je zcela jedno jestli ji nazveme fašismem, socialismem nebo prostě debilismem mas) zastavit v situaci, kdy tato vlastně vyhovuje nadpoloviční většině  lidí co mají volební právo. Je to prostě nyní víceméně stejné jako v r. 1946 v ČSR či 1933 v Německu ....  Jen se u toho nehajluje či nemává srpem s kladivem nad hlavou...:-/

+8/0
21.9.2012 9:34

Petr-liska

Re: Bohužel naprostá pravda

Předpokládal jsem,že pouze autor má problém s dějepisem:)

+5/0
21.9.2012 9:52

mbem

Lidi jsou opravdu neskutečně stádovití tvorové.

http://bit.ly/Uknb6Z

0/0
21.9.2012 9:27

My.WinCleaner

Jestli

je článek myšlen jako ironie na všechny ty nářky na hroznou zvůli vlády proti národu, tak palec nahoru. V opačném případě se připojuji k příspěvku níže.

+2/0
21.9.2012 9:11

hendrixx

Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

vyrukuje s fašismem. Fašistická je EU, naše vláda....  nebo tentokrát Heger. Většinou  se tak dotyčnej bloger, aniž si to uvědomuje, představí jako afektovanej mamlas.

Alkohol v Česku není bezpečnej. Do oběhu se dostaly falešný jedovatý lahve a falešný kolky, přes dvacet lidí umřelo. Kdyby se našel jed v pribiňákách, vláda by zakázala pribiňáky. Pro myslícího člověka je to logický a jasný. I kdyby prohibice měla zachránit jedinej lidskej život, alkoholici, co budou pár dní na suchu, a kšeftsmani s chlastem, co budou pár dní bez výdělku, jsou zanedbatelnou cenou.

+8/0
21.9.2012 9:08

ekopol

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

Vaše slova jsou  důkazem toho, že tady bude spousta ovcí, které se vydají za osvíceným.

Potom už je jen krůček k tomu, abyste zjistili, že s těmi, co s vámi nejsou ve stádu, není něco v pořádku.

Následující bude samozřejmě pro jejich dobro.

+11/0
21.9.2012 9:14

pedr64

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

máte na mysli něco ve smyslu: "svobodně nalít do flašky jed, svobodně ji prodat, svobodně ji vypít a svobodně na to chcípnout"?

+6/0
21.9.2012 9:39

ekopol

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

Až budete vědět o čem ten článek je, potom nebude těžké odhalit, co mám na mysli já.

+7/0
21.9.2012 9:44

Gaspard

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

No podle vašeho vzoru "kdyby to mělo zachránit jeden živor, tak je to dobré" je tedy třeba zakázat automobilovou dopravu (800+ mrtvých ročně), koupání (40+ utonulých ročně), jíst tučná jídla (několik desítek tisíc lidí ročně na infarkt a cévní choroby) atd. Protože lidská svoboda je blbost, a o otroky se jejich pán musí starat, aby mu co nejvíce vydělávali;-O

+4/0
21.9.2012 11:33

huggo1

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

Příklady, které uvádíte, jsou zcela jiného charakteru, než aféra s metanolem. Ale kdo nechce, samozřemě nepochopí.

P.S. Bacha ať tomu Vašemu červenému smajlíkovi nevypadne škraňa z pantu.

+1/0
21.9.2012 12:10

sůva z nudlí

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

Ano, poněkud vyčpělé alibistické zaklínadlo "kdyby to mělo zachránit jediný život".... já vám povím, kolik životů prohibice zachrání. Ani jeden. Naopak, lidi koupí v nouzi ještě větší svinstvo, než kupovali doteď. "Pro myslícího člověka je to logický a jasný"? Já říkám, hlavně nemyslet. Celá prohibice a následná opatření- nové kolky jsou k ničemu, poškodí jen ty slušné výrobce a obchodníky a těch nepoctivých se nedotknou. Tak a i když se ještě nesetmělo, jdu si nalít sklenku skotské.

+2/0
21.9.2012 15:57

.MichaL

Re: Vždycky, když nějakej blogerskej rozumbrada chce přitvrdit,

zachrání život x nezachrání ani jeden - obojí je čirá spekulace, ale ve prospěch prohibice mluví fakt, že po jejím zavedení počet úmrtí prudce klesnul, takže realita tentokrát na Vaší straně není. Co se týče kolků - ono to bude jen jedno z balíku opatření, ale Vy o tom mluvíte jako o ozolovaném kroku a máte jasno, jak to bude nanic... chjo.

0/0
21.9.2012 18:39

troublemaker cz

To jak jste se

popsal v perexu "nestydatý blázen" je pravda. Dejte se vyléčit:-).

+5/0
21.9.2012 9:05

villík

Koukám, že Vám pravda moc nesedí....

Ostatně, na tomhle webu je skoro zakazována.....:-/

+4/0
21.9.2012 9:08

.MichaL

Re: Koukám, že Vám pravda moc nesedí....

što takóje "skoro zakazována"? Jakože není zakazována vůbec, ale vlastně by teoreticky zakazována být mohla, takže už je skoro zakazována, i když tu kromě pár vyslevených psychopatů ještě nikdy nikoho nezakázali? Nebo píšou něco jiného, než byste si přál, což je ekvivalent "zakazování pravdy"? Ony se tyhle tanečky kolem zakazování pravdy těžko obhajují, ale schválně to zkuste;-)

0/0
21.9.2012 20:33

huggo1

...

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2066256/cesko-je-prvni-na-svetovem-zebricku-konzumace-alkoholu-a-drog.html

+1/0
21.9.2012 9:04



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.