Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kraken

11. 6. 2009 0:20
ja bych dodal link

na jeden velmi zajimavy clanek. Uz jsem ho na ruznych diskuzich uvadel, ale me se ten clanek moc libi a kdyz jsem ho cetl prvne, tak mi prinesl uplne novy pohled na vec, neco o cem jsem do te doby nevedel:

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani

0 0
možnosti

Libovůle

26. 3. 2010 18:39
Re: ja bych dodal link

Článek je zajímavý, také jsem ho četla. Stejně si myslím, že každý má právo se k uvedenému tématu vyjádřit.I Klaus. Nezastírám, že mě jeho arogance také občas naštve. Ale když se již několikrát po sobě jeho prognózy splnily, ať se týkaly čehokoliv, je třeba se nad jeho slovy alespoň zamyslet.

Poslanci se snaží částečně napravit strašlivou distorsi trhu, kterou sami způsobili a chtějí tedy snížit výkupní cenu solární elektřiny. Ta totiž dnes činí téměř 14 Kč za kWh, přičemž tržní cena jedné kWh jsou koruny dvě. Přitom se mohly zachovat tržní principy od počátku: dražší zelenou energii si mohli dobrovolně kupovat příznivci zelených, což je kol pěti procent obyvatel, tedy pěkný segment trhu. Proč to pak ale máme platit nedobrovolně všichni z našich daní? Také nejíme všichni bio potraviny. Můj názor.

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

26. 3. 2010 19:20
Re: ja bych dodal link

Hlavne Klaus premysli, je inteligentni a nastuduje si zdroje (nekde jsem cetl porovnani, kde zjistili, ze nezdelany, ale inteligentni clovek se zdravym rozumem ma vyrazne vyssi uspesnost v dlouhodobejsich prognozach, nez zaujaty a arogantni odbornik. Cili klid neni ani tak v odbornosti, jako hlavne otevrene a nezaujate mysli). Kdezto zeleni verozvestove jsou tvrde za byznnysem a fatka deformuji a interpretuji dle svych potreb. To se provalit musi, jen je otazka kdy - aby nenapachali vic skod, nez je nutne.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS