Úterý 6. června 2023, svátek má Norbert
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 6. června 2023 Norbert

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

torien

Orwel by jen čuměl

S článkem naprostý souhlas,samozřejmě že člověk se dozví jen to co pustí na veřejnost policie,ale pokud vím byli obžalováni podle § 260,takže Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka,kde horní hranice je 8,slovy osm let!

A všem zastáncům této hysterie,když pomineme fakt zda je či není komunismus,fašismus a jiné směry to správné pro lidstvo,není Vám divné že stát plýtvá energii,časem a penězi daňových poplatníků na to aby honil nějaké muzikanty byť zpívají sebehorší věci(pořád je to jen zpěv),místo toho aby se staral o mafie a kriminálníky kteří tuto zemi ohrožují určitě více než hudba.Až bude někdo z těchto lidí obžalován za fyzický trestný čin či finanční kriminalitu,myslím že nebudou mít zastánci obviněných moc prostoru pro obhajobu.Ale slova zavírat je hnus.

Ale co by jsme chtěli,když samotný MINISTR VNITRA PROHLÁSÍ ŽE OMEZÍ NA SVOBODĚ PROJEVU KAŽDÉHO KDYŽ TO BUDE POTŘEBA.!!!Kde jsou všichni ti ochránci svobody slova teď?Asi si to jako národ zasloužíme

0/0
13.6.2009 17:16

kaktusak

Nezakazovat

Když může fungovat ODS se svou ideologií nenávisti a násilí...

0/0
13.6.2009 0:53

Majzner

Vy si svobodu slova představujete

nějak zvláštně. Navrhuji vám zopakovat si znalosti dějin z druhého stupně základní školy, zejména roky 1938-1945.

0/0
12.6.2009 22:42

Konstrukter

Re: Vy si svobodu slova představujete

Co to má společného se svobodou slova? Nehledě na to, že historii píší vítězové, a kdyby vyhrál Hitler, tak by se také nesmělo o některých věcech diskutovat, natož je popírat...

0/0
13.6.2009 9:39

Majzner

Re: Vy si svobodu slova představujete

Společného to má s tím, že autor článku asi neví co se dělo během II. světové války.

0/0
13.6.2009 14:54

Godfrey

Re: Vy si svobodu slova představujete

Kdybyste těmi dějinami začal dříve, než v roce 1938, třeba byste zjistil, že i tehdejší nacisty represe vůči nim jenom posilovaly.

0/0
13.6.2009 11:04

Majzner

Re: Vy si svobodu slova představujete

Nevím z jakého zdroje čerpáte, ale např. německá menšina za první Československé republiky, měla více práv, než Češi za Rakouska-Uherska. Ti se jim pak odvděčili tím, že skoro všichni vstoupili do NSDAP a pomohli rozbít Československo. Je nerozumné podávat vrčícímu psu ruku.

0/0
13.6.2009 14:34

Péťa.

Re: Vy si svobodu slova představujete

Co mají společného s podstatou článku?

0/0
14.6.2009 1:10

Konstrukter

zakázali psát, zpívat

a zakázali také chodit po ulici s kapucí na hlavě. Tady se podívejte co naše slavná policie řeší: http://www.youtube.com/watch?v=uj-J8_81xQU

Rv

0/0
12.6.2009 20:26

wandering star

Re: zakázali psát, zpívat

Tak to není zas tak špatný nápad, to se dá použít proti utěrkářům.

0/0
12.6.2009 20:38

Konstrukter

absolutní souhlas

Policie a justice postupnými kroky testuje co veřejnost snese.

1. krok - odsouzení člověka na několik měsíců za psaní antisemitských textů na zahraničním serveru. Odsouzený se nepřiznal, přímé důkazy neexistovaly, odsouzen byl na základě práce soudního znalce, který odsouzeného určil jako pisatele...

2. krok - odsouzení několika účastníků demonstrace k měsícům až letům za držení vlajky Národní odpor... Odsouzení proběhlo opět na základě posudku soudního znalce, který tuto vlajku posoudil jako ideově závadnou... Odsouzen byl také člověk, který demonstraci nahlásil... nic jiného neudělal...

3. krok - to co se nyní děje. Na základě nějakého nesmyslného důvodu se provedou domovní prohlídky, zde se najdou trička, texty, či předměty, které opět nějaký soudní znalec posoudí jako ideově závadné a šup do basy... 4. krok radši ani nedomýšlím...

Nejsmutnější na tom je, jak tomu veřejnost tleská, přitom je to omezování svobody jak vyšité...

0/0
12.6.2009 19:22

Edmund Černá Zmije

Nejprve si přečtěte

paragraf 198 a 198a trestního zákona, týkající se právě daného tématu, a pak napište, jestli by se měly tyto paragrafy změnit, zrušit nebo jen jinak uplatňovat v praxi. :-/

Takovéto emociální výlevy a reminiscence na různé hudebníky nemají valnou hodnotu. Uniká jim totiž podstata problému. :-P

0/0
12.6.2009 15:50

BoboHml

.

R^

0/0
12.6.2009 15:35

pasacek

Kryl se v hrobě obrací...

Není žádná pozitivní alternativa k toleranci, ale i ta má své meze. Kdo provokuje, obvykle někoho nebo něco vyprovokuje. Pro koho je smyslem existence konfrontace (třídní boje, konečná vítězství, konečná řešení všelijakých otázek, tisícileté říše na věčné časy...), ten nemá na toleranci nárok. Tito lidé se ve jménu našich zásad domáhají práv, která nám na základně vlastních zásad upírají. Jde o starý trik, který baští lidé, kteří nic nepochopili a z ničeho se nepoučili. Rasizmus a extrémizmus (vedle řady dalších -izmů) jsou výkaly do vlastního hnízda, které buď vymeteme, nebo nás zadusí. Platí to pro národ, stát, církev, společnost...

0/0
12.6.2009 15:10

baron Prášil

Re: Kryl se v hrobě obrací...

Takže třídní boj je asi v pořádku. Jeho propagátoři sedí přeci v parlamentu. Dovedete si představit, že by někdo povolil Nacistickou stranu Čech a Moravy.

Takže jsou si před zákonem někteří rovní a někteří rovnější. :-/

0/0
12.6.2009 15:26

kaktusak

Re: Kryl se v hrobě obrací...

Třídní boj objektivně v kapitalismu existuje, nikdo ho nepropaguje.

0/0
13.6.2009 0:56

Godfrey

Re: Kryl se v hrobě obrací...

A protože Ty těmto lidem chceš upírat nějaká práva, upřel jsi je dle předestřené logiky i sám sobě.

0/0
12.6.2009 15:38

baron Prášil

Re: Kryl se v hrobě obrací...

Já jim nechci upírat nějaká práva, já jen chci aby pravidla platila pro všechny, komunisty i nácky. Buď se budou zavírat za propagaci nebo ne, ale pro obě skupiny stejně.Výmluva že jedněch je moc neobstojí, protože zákon platí nebo neplatí. :-/

0/0
12.6.2009 16:01

Godfrey

Re: Kryl se v hrobě obrací...

To byla reakce na ten první příspěvek vlákna.

Jinak souhlasím, že mají platit stejná pravidla. A osobně si myslím, že by měla být svoboda slova, protože ten seznam extremistů se dá postupně rozšiřovat a postupně se dostaneme tam, kde už jsme jednou byli.

0/0
12.6.2009 16:15

baron Prášil

Re: Kryl se v hrobě obrací...

Souhlas, protože zavírat lidi za pořádání konzertů to už tady opravdu  bylo a není to tak dávno takových 25 let. :-/

0/0
12.6.2009 16:28

Majzner

Re: Kryl se v hrobě obrací...

Souhlas R^

0/0
13.6.2009 15:14

romsky aktivista

dobry clanek

R^

0/0
12.6.2009 14:59

baron Prášil

Re: dobry clanek

Už se těším až bude někdo zatčený na nošení trička s Che Guevarou a propagaci komunismu. :-/

0/0
12.6.2009 15:20

kaktusak

Re: dobry clanek

Až tak nedemokratický tenhle režim snad není.

0/0
13.6.2009 0:56

TarasBulba

Manowar je britská kapela ?

0/0
12.6.2009 14:19

Godfrey

Re: Manowar je britská kapela ?

Omlouvám se, hned opravím.

0/0
12.6.2009 14:30

Godfrey

Re: Manowar je britská kapela ?

Nějak mi to v hlavě pomotal jejich slavný kousek Hail to England.

0/0
12.6.2009 14:31

Ivo Vašíček

Souhlas

Příčina dnešní mocenské aktivity je v tom, že "chcípající kobyla nejvíc kope."

0/0
12.6.2009 13:56

vodní želva

Přílišná horlivost autora

Policie k případu mlčí a novináři spekulují. Nikdo přesně neví, jakým chováním se obvinění měli dopouštět údajné trestné činnosti, ale autor už napíše plamenný článek o svobodě slova, přičemž o tom to obvinění být vůbec nemusí (a s velkou pravděpodobností ani není). V tomto duchu považuji tento článek minimálně za předčasně napsaný. Někde jsem četl, že obviněným hrozí tresty mezi 8 až 12 lety. Vážený autore, takto vysoké tresty jsou v trestním zákoníku pouze u těch nejzávažnějších trestných činů. Do této kategorie nepatří nějaké hajlování nebo rasistický text písničky, tam musí být něco daleko závažnějšího.

0/0
12.6.2009 13:51

Godfrey

Re: Přílišná horlivost autora

Podle dostupných informací jde skutečně o koncerty. Bylo např. i vidět, že zásahová jednotka v kuklách zabavovala zvukovou aparaturu.

Ale může to být samozřejmě jinak. To však na smyslu článku nic nemění, ty věci, jež popisuje se dějí i tak.

0/0
12.6.2009 13:57

vodní želva

Re: Přílišná horlivost autora

já nevylučuji, že o ty koncerty může jít také, ale jak jsem napsal - vzhledem k těm trestním sazbám, které byly zveřejněny, tam musí být ještě něco daleko závažnějšího.

0/0
12.6.2009 14:05

jack095

Re: Přílišná horlivost autora

Vám senelíbí, že novináři spekulují ale vaše spekulace jsou v pořádku?

0/0
12.6.2009 14:07

vodní želva

Re: Přílišná horlivost autora

Moje spekulace vycházejí ze znalosti trestního zákona. To, jak to popisuje autor se dá napasovat pouze do § 198 trestního zákona -

Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení. U tohoto trestného činu je maximální doba trestu tři roky.

0/0
12.6.2009 14:26

universal418

Re: Přílišná horlivost autora

§ 260

0/0
12.6.2009 15:41

cara al sol

Re: Přílišná horlivost autora

Spíš jde o demonstraci moci. Stát řekl, že si na extremisty došlápne a teď proto musí ukázat zuby.

0/0
12.6.2009 16:03

gas1

Slovo a čin

Svoboda slova je krásná a potřebná věc, souhlasím, ale....

Asi bych dala snadno dohromady vlastní skupinu lidí, naše ideologie by byla, že můžeme krást kdy a kde chceme a zabít můžeme koho chceme ,zničit můžeme co chceme... Dejte mi vědět, kde bydlíte. Při první demonstraci se u vás zastavíme!   Souhlasíte ????

0/0
12.6.2009 13:31

Godfrey

Re: Slovo a čin

Jak jsem psal, pokud ve vážně míněném projevu vyzýváte k vraždění kohokoliv, tak tam zhruba by ta svoboda měla končit. Ale ne dříve. Pokud to zpíváte v písničce, tak nic proti, protože ve velké části hudebních žánrů je to normální.

0/0
12.6.2009 13:36

Arth-

Re: Slovo a čin

Jen v malé části hudebních žánrů je to normální...  to že Ty nic jinýho neposloucháš ještě fakt neznamná, že se nic jinýho nehraje!

;-)

Ale o tom to právě je - nikdo Ti nemá právo nařizovat, co máš poslouchat..  to je Tvůj problém.

Ale Ty nemůžeš chtít po někom, aby poslouchal to, se líbí Tobě...

Jasný?

0/0
12.6.2009 13:39

Godfrey

Re: Slovo a čin

Argumentuješ absolutně nekorektně. Jak víš, že nic jiného neposlouchám? A kde říkám, že se nic jiného nehraje? Říkám, jen, že třeba v pěkné melodické skladbě Manowar se o tom zpívá. A pak, že se o tom "zpívá" i v nějaké hiphopové "písničce", již jsem náhodou kdysi zaslechl.

Pokud nemá nikdo právo nařizovat, co má jiný poslouchat (což já rozhodně nečiním), tak by ani neměl muzikantům znemožňovat činnost, protože když ti muzikanti nebudou moci vyvíjet činnost, bráníš tím jejich posluchačům, aby je poslouchali.

0/0
12.6.2009 13:43

o.kostal

Re: Slovo a čin

tohle je demagogie, o tomhle clanek, na ktery reagujete neni

0/0
12.6.2009 13:37

Péťa.

Re: Slovo a čin

Tak pozor, to už právě nejsou slova, ale činy. A činy mohou být trestné, slova by být trestná neměla (pokud nebudu někomu vyhrožovat nebo ho vydírat).

0/0
14.6.2009 0:49

jack095

Není třeba tolik filosofovat.

Věc je podstaně jednodužší. Hon na tak zvané "neonacisty" nemá s právem a ochranou společnosti nic společného. Velkému Jyrkovi se jen nelíbí, kolik maldých lidí se proti jeho totalitním praktikám postavilo (viz protesty na mítincích ČSSD). Tak nechal svým nohsledem Pecinou zincenovat malimký monstrproces nebo spíš monstrazii. Dnes zavírají za pořádání koncertu, zítra už bude jen stačit označit za neonacitu kohokoli kdo se JYrkovi znelíbí a pujde sedět taky. Viz Pecinovo prohlášení o vajíčkovém nacizmu.  

Tyhle totalitní praktiky používal již zločinec Gottwald a Jyrka to od něj odkoukal.

0/0
12.6.2009 13:29

o.kostal

Re: Není třeba tolik filosofovat.

Tak nevim zda se to nelibi vic Jyrkovi nebo Myrkovi. Oni jedno jsou.

0/0
12.6.2009 13:33

Arth-

Re: Není třeba tolik filosofovat.

A to je právě omyl...  a je to to nejnebezpečnější, co se Jyrka snaží vtlouct těm ohebnějším do hlavy... 

S "Mirkem" je možný v různých věcech nesouhlasit...  ale je to i MOŽNÝ, technicky...

"Jyrka" je gauner...  a kdo s ním nesouhlasí, je vystaven persekuci... tedy jako je potrestán, pro ty neonacisty... aby tomu rozuměli. :-P

Zatím jde jen o snahu potrestat. Chraň nás šavle husarova, aby tenhle získal moc ... a bude trestat a mstít se o 107! 

0/0
12.6.2009 13:37

kaktusak

Re: Není třeba tolik filosofovat.

Mezi totalitní praktiky naopak patří napadání předvolebních shromáždění a potlačování svobody slova zfanatizovaným davem. 

0/0
13.6.2009 0:58

Lewis

Další

kdo obhajuje svobodou slova např. podněcování rasové nenávisti.

Já na to dycky říkám, že ti napochoduju do bytu a zařvu - svoboda pohybu.

0/0
12.6.2009 13:28

jack095

Re: Další

S těmahle demogogickejma kravinama se jdi nechat vyfotit.  Přešti si nedřív listinu základních práv a svobod soudruhu.

0/0
12.6.2009 13:32

Lewis

Re: Další

Sry ale na blábol se nedá než argumentovat blábolem. A neboj, LZPS znám v podstatě nazpaměť.

0/0
12.6.2009 13:39

jack095

Re: Další

Tak proč nezalistuješ f paměti a nevzpomeš si jak tam psáno no svobodě slova, náboženské svobodě a svobodě šíření politických názorů?

0/0
12.6.2009 14:05

Lewis

Re: Další

Mně se v hlavě hlavně míhá něco o tom, že svoboda/právo jednoho končí tam, kde začíná svoboda/právo druhého. A když nad tím zapřemýšílš, tak výzvami k rasové nenávisti, hanobení rasy, schvalování holocaustu, atd., prostě typické projevy těchto yntelygentů, tak určitě si dovodíš, že do práv druhých zasahováno je... 

0/0
12.6.2009 14:34

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS