Středa 29. března 2023, svátek má Taťána
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 29. března 2023 Taťána

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokoun6

víra

Drobný rozdíl, který pan autor zřejmě z důvodu nepozornosti nebo absence vzdělání opomenul je ten, že "víra" v Darwinovu teorii je na rozdíl od víry náboženské (kreacionismus) podepřena exaktní vědou.  

Ale chápu, že být členem obskurní straničky jako SOS (kdo za její nitky tahá víme dobře) napsat cosi na obranu Hájka bylo povinností dobrého straníka...

A je jedna věc mít vlastní názor a druhá být tím pro co angličtina má výraz "attention whore". Klaus s Hájkem jsou to druhé.

0/0
27.7.2009 16:00

Godfrey

Re: víra

Pan komentující zřejmě z důvodu nepozornosti nebo absence vzdělání opomenul, že není jen evoluce a kreacionismus.;-)

Mně je celkem jedno, čím máte svoji víru podepřenu, nic to nezmění na tom, že evoluce je pouze theorie, pro niž neexistují nezvratné důkazy.

Nakonec je třeba podotknout, že Svobodní jsou především stranou vyznávající individualismus, což znamená, že nikdo netahá za ničí nitky a nikdo nemá povinnost bránit Hájka. Názor na vznik člověka není politický, proto jsou členy a příznivci jak zanícení zástánci evoluční theorie, tak lidé, kterým je spíláno jako "ultrakatolíkům". Já osobně nejsem ani jedno.

0/0
3.8.2009 16:05

teta Bjeta

Žij a nech žít

Ačkoli se neshoduji s p.Hájkem v názoru na vznik a vývoj člověka, tak v ostatních věcech je tomu opačně. Není pro mne hlupákem, ten kdo věří, že nás stvořil bůh, či jiný pán, nebo že nás sem snad upustili z vesmíru, coby zoologickou zahradu a v čase volna nás pozorují, jako atrakci. Myslím si, že je jedno, v co kdo věří, že je to jeho věc. Určitě se lidem žije lépe s vírou v cokoli, než bez ní. Člověk přece nemusí vědět na beton všechno.

Nedovedu si představit, že by knihu P.H. přelouskala třeba moderátorka událostí-komentářů Daniela D. Ale možná jí křivdím. O U.B.Ládinovi si myslím, že dobře a věrně slouží, a že to má dobře vynahrazeno. Těch 3000 lidí v NY považuji za (nevylovím slušný výraz). Nejsem příznivcem P.H., jen se s ním zkrátka v mnohém shoduji. Nějak nechápu, proč někteří na diskusích urážejí kdekoho, vč. blogerů. Protože si myslí něco jiného? Nebo protože vůbec píší? Život zatraceně rychle letí, žijte a nechte žít i ostatní.

0/0
23.7.2009 2:44

Forrrest

Na hranici nebo do kazajky???

Co to kecáš?:-D Když někdo plácá hlouposti, přece nemůžeš lidem zakazovat, aby si o něm mysleli, že je hlupák. A pokud je to takto významná osobnost, pak se nelze divit, že to vyvolá pořádný poprask. Vícekancléř prezidenta ČR......

K tomu, co jsi napsal: "Ať vědci vymyslí sebelepší theorii o vzniku života či člověka, nikdy ji nebudou s to plně dokázat. Proto je víra v evoluci jen vírou, jež se pramálo liší od jakékoliv víry jiné." - Víra je tím rozumnější, čím více je podepřena důkazy. Evoluční teorie je na tom, pokud vím, celkem dobře;) Oproti tomu kreacionistická víra je vírou slepou, ničím nepodepřenou (pokud nepočítáme Bibli:-D - není to nic víc než náboženství. Proto nechápu, kde bereš ty nervy je vůbec srovnávat.

Mimochodem, absolutně mi nejde na rozum,kde tento článek nabral takto vysokou karmu! Češi jedni nevzdělaní, studujte!! Pro začátek třeba tady:

http://polach.blog.idnes.cz/c/40861/Myty-okolo-vzniku-zivota-a-evolucni-teorie.html

http://osel.cz/index.php?obsah=6&clanek=3732

0/0
27.6.2009 16:53

Ing. Ivo Benda

Darwin

Samozřejmě, že o evoluci nelze pochybovat. Já jsem v ní začal věřit, když mi v garáži z haraburdí postavila v zimě sněžný pluh. Ten se od jara pomalu začal měnit. Počítám, že cca. v srpnu, jej evoluce přetvoří v kombajn. 

0/0
26.6.2009 23:36

tolan

Autore, nejdříve skutečně čtěta a až potom piště ! !

0/0
26.6.2009 22:47

standa z Ostravy

Většina novinářů to nečetlo........

........ a přiznávají to......

I přest ten hon na čarodějnice.

0/0
26.6.2009 15:36

lost

je jedno v co pan hájek věří a ..

 usáma je jakýsi globální jánošík , to pozná každý kdo se podívá posvětě . a pan hájek je polovzdělanec , ze -li brát vážně to , co o něm píš tento server V

0/0
26.6.2009 14:24

Centrotoma

Antikarma

Víte, co je tragédie? Že nejvíc myslí ti, kdo toho nejméně ví.

0/0
26.6.2009 12:54

Godfrey

Re: Antikarma

To jsou přesně ti, co se proti Hákovi nejvíce ozývají.

0/0
26.6.2009 13:01

daniel vobluda

souhlas

Četl jsem rozhovor s p. Hájkem a zaujalo mě právě to, že má na mnoho věcí vlastní, neokoukaný, překvapivý názor. Už proto máR^

0/0
26.6.2009 11:16

Bart68

Re: souhlas

To jo, takže když budu tvrdit, že pan Hájek je součásti spiknutí 11. září protože věděl, že  o tom pak bude možné napsat knuhu tak mám vlastně neotřelý názor a používám vlastní, nikým a ničím ovlivněný mozek ? :-)

0/0
26.6.2009 14:52

emil tady nebyl

Re: souhlas

ne, sorry, tvuj produkt je uplna p*covina...

0/0
26.6.2009 15:57

StumedlazOltecu

Evoluční teorie není

samořejmě  exaktně podložena.V posleních letech se v ledovcíchnašli přšedkové, třeba úpoblíž

rakouského  města Oetsal   Oetti. Má  zachovanou obuv, dokonalejší než se sem vozí z Italie  a pod.Je deponován v Insbrucku..

    Je to   částečně  důkaz  evoluční teorie

0/0
26.6.2009 10:47

Urbi1111

Víra?

Ono když něco vypadá jako kachna, kejhá to jako kachna a plave to jako kachna, tak to asi bude kachna. Zatímco víra v kracionismus lze vysvětlit kdykoli zázrakem, evoluční teorie se musí a musela dokazovat dosti pracně archeologickými nálezy a zatím to vypadá, že se potvrzuje. Víru totiž nelze dokázat od toho to je víra. :-P

0/0
26.6.2009 10:45

Godfrey

Re: Víra?

Vtip je v tom, že nikdy nebudou takové důkazy, aby se tahle theorie stoprocentně potvrdila. Proto půjde vždy i v tomhle případě vždy jen o víru.

0/0
26.6.2009 11:33

čtenář zdrojů

autore

nejprve si něco nastuduj o evoluci. nastuduj také něco o vývoji lidstva. Pak zjistíš, že ta evoluce má něco do sebe. Ale pokud si myslíš, že evoluce je blbost a kreacionismus má pravdu, pak budeš muset vysvětlit, proč bůh nejprve stvořil australopitéka, pak ho nechal vymřít, vytvořil Homo habilis, pak ho nechal vymřít, vytvořil Homo erectus, pak ho nechal vymřít, pak stvořil neandertálce a nechal ho vymřít, aby nakonec stvořil současného člověka. Opravdu by mě zajímalo, proč Bůh byl takový popleta, že nejprve se babral nějakými nedokonalými opolidmi, místo aby rovnou vyrobil současného člověka.;-D

0/0
26.6.2009 14:07

Vlčí Lejno

Re: Víra?

Koukám na nůžky a říkám si, jsou ty nůžky opravdu nůžky? Existuje nějaký vědecký důkaz, že jde o nůžky? Asi ne. Rozhodl jsem se tedy, že budu alespoň věřit, že nůžky jsou nůžkami.;-D

0/0
28.6.2009 20:36

StumedlazOltecu

Chlapče, jakou máš motivaci

nám  tady  vymývat mozky??

0/0
26.6.2009 10:44

Godfrey

Re: Chlapče, jakou máš motivaci

Neboj se, jednou vymytý mozek už podruhé nikdo nevymyje. ;-)

0/0
26.6.2009 11:32

aljav

malý detail

Hájek není vědec, ani nic podobného, a tak když se začně jako vědec tvářit talk je to k smíchu. Proč si myslí že on rozumí něčemu o čem evidentně nic neví ? To chytil od Klause ?

0/0
26.6.2009 10:41

Godfrey

Re: malý detail

Kde se tváří jako věděc? Já tady píšu o lidech, kteří nejsou vědci stejně jako on a hned křičí "To je debil!", jen kvůli tomu, že má jiný názor, než oni.

0/0
26.6.2009 11:31

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS