Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Můžete mi sdělit, zda je vás víc? Začal bych s výrobou tapet s jeho portrétem.

Ale vážně. Je to váš názor a já měl ještě v polovině devadesátých let podobný. Možná také jednou budete korigovat.

6 9
možnosti
MC

...že jsem tak smělý. Kam jste to vykorigoval? Jaký módní styl jste navlékl?

6 3
možnosti
Foto

S vaším viděním světa, je asi fakt moc dobře, že nevolíte nikoho. Dokonce hodně dobře! Můj názor, který nenutím nikomu...

13 8
možnosti
PD

Odvážný . . . statečný ;-);-D a co teprve ti poradci :-/

7 2
možnosti
Foto

Po přečtení Vašeho příspěvku, jsem mněl dojem, že jde o určitý způsob humoru.

Asi jsem to špatně pochopil. Ten chlapík nadělal za 20 let (rady a porady vím vše) v čechách pěknou paseku.

13 9
možnosti
BF

Klaus, Klaus to mi neco rika. Ale nevim co. Neni to ten Klaus Kinski?

8 8
možnosti
JL

Vaclav Klaus se postavil dogmatum ohledne globalniho oteplovani. To je pravda. Jelikoz tomu nerozumim, tak by me docela zajimalo, jestli ma Vaclav Klaus ve svych teoriich pravdu, to jsem se nedocetl. Skutecnost, ze jde proti vetsine se mu uprit neda.

3 2
možnosti
MJ

On Klaus je takový Don Quijote de la Mancha, co bojuje proti větrným mlýnům (globálnímu oteplení způsobeného lidmi), bohužel nemá žádného Sancho Panzu, který by ho uvedl do reality. Když se Klause zeptáte, jestli vidí nějaké ničení planety lidmi, tak vám řekne, že nikoli.

8 6
možnosti
Foto

R44o66m20a80n 63K63o13z45e86l

11. 1. 2013 23:39

Psal jste to sám nebo odněkud kopíroval? Že některé odstavce jsou kopírované víckrát ;-D

7 4
možnosti
ZK

To je snadné, volte Miloše Zemana, je to totéž.

5 7
možnosti

"Nevadí mi, že tomu tak není ve 100 % případů, protože to od něj neočekávám. "  Nebuďte smutnej, 99,99% je taky ještě dobrý;-D

2 3
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3929x
OLD Whig.